29. března (Velký pátek) SHOWROOM OTEVŘENO - 31. března & 1. dubna (Velikonoce) SHOWROOM ZAVŘENO - neděle 7. dubna EXTRA OTEVŘENO 10:00-14:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

BMW řady M

E30 M3

M3 založená na E30 3-série z roku 1986 byla k dispozici pouze ve verzích kupé a kabriolet. E30 M3 používal motor BMW S14 řadový-4. V roce 1988 byl představen sportovnější model „Evolution“. Měl větší kola, tenčí zadní a boční sklo, lehčí víko zavazadlového prostoru a extra zadní spoiler. Později následoval výkonnější a lehčí model „Sport Evolution“, ale ten měl omezenou produkci 600 kusů a 786 kabrioletů.

E36 M3

E36 M3 debutoval v únoru 1992. Byl to první model M3 poháněný šestiválcovým motorem S2990 o objemu 50 ccm s výkonem 210 kW. Zpočátku dostupný jen jako kupé, BMW představilo M3 kabriolet a verze stanice v roce 1994. Také v roce 1994 BMW vyrobilo M3 GT v limitované edici. Všechny GT byly British Racing Green a měly 291litrový motor o výkonu 3.0 k. Na konci roku 1995 byly kupé a sedan M3 vybaveny šestiválcovým motorem 3.2 l S50B32 Inline a vybaveny novými koly a 6stupňovou manuální převodovkou. Kabriolet se těchto změn dočkal až v únoru 1996. Podvozek E36 M3 byl nabízen jako jeden z nejlepších z 1990. let v nezávislém testování Car & Driver. Vůz, známý pro svou dobrou ovladatelnost a vyváženost, je oblíbený mezi závodními závodníky a nadšenci do tratí.

Většina E36 M3 byla vyrobena v závodě Regensburg. Malý počet RHD nízkokompresních M3 byl vyroben v závodě BMW Rosslyn v Pretorii v Jižní Africe. Celkem bylo vyrobeno 46,525 12,144 kupé, 12,603 1997 kabrioletů a 1998 1999 sedanů. Výroba stanice byla ukončena v prosinci XNUMX, kupé skončilo na konci roku XNUMX a kabriolet skončil v prosinci XNUMX.

E28 M5

První BMW E28 M5 debutovalo na autosalonu v Amsterdamu v únoru 1985. Vzniklo z poptávky po voze s užitečnou hmotností sedanu, ale vzhledem sportovního vozu. Použitý podvozek 535i měl několik mechanických změn. Především motor M88/3, který byl odvozen od motoru používaného v M1. Vozy prodávané v Americe byly vybaveny emisně šetrnou variantou tohoto motoru S38. Ve své době byl E28 M5 nejrychlejším sedanem na světě. První generace M5 byla vyrobena ručně v Preussenstrasse/Mnichov před letními prázdninami v roce 1986. Poté byla výroba M5 přesunuta do Daimlerstrasse v Garchingu, kde se zbytek stavěl ručně. Evropské a jihoafrické modely M5 používaly motor M88/3. 1988 severoamerické modely používaly motor S38B35, vybavený katalyzátorem.

E34 M5

E34 M5 se vyráběl od září 1988 do srpna 1995. Vůz byl vyroben ručně v BMW M GmbH v Garchingu v Německu a byl založen na podvozku E34 vyráběném v závodě BMW v Dingolfingu. Změny v exteriéru standardní E34 zahrnovaly unikátní přední a zadní nárazníky a boční prahové panely. Interiér dostal specifické M5 zadní a řadicí opěrky hlavy. V roce 1992 byla představena pětidveřová verze Touring s levostranným řízením. E34 M5 Touring byl prvním vozem BMW divize M a také posledním ručně vyrobeným vozem M.

Kupte si BMW řady M

Nalezení BMW, které je pro vás to pravé, je prioritou číslo jedna. Hledání vašeho vysněného vozu často začíná online. Společnost ERClassics udělala vše, co bylo v jejích silách, aby vám poskytla představu o vozech, takže každé auto na našem vlastním webu je opatřeno fotoreportáží, 360° obrázky, videem a informacemi o autě. Prohlédli byste si auto raději fyzicky? Pak můžete navštívit náš showroom ve Waalwijku v Nizozemsku. Otevírací dobu najdete na našem webu.

Prodám BMW řady M

Vysoce kvalitní BMW M-série na E&R Classics

Všechny námi nabízené vozy, včetně BMW E30, jsou kontrolovány podle seznamu se 125 body. Toto posouzení provádí jeden z našich vlastních techniků. Dodávka vozů v perfektním stavu je pro ERClassics velmi důležitá. Námi nabízené vozy jsou tedy kvalitní. Pokud byste chtěli více informací o údržbě vašeho vozu nebo vás zajímá, co dělají mechanici v klasických autodílnách, klikněte zde.

vyměňte nebo prodejte své BMW řady M

V ER Classics si samozřejmě můžete koupit BMW E30, ale nabízíme také možnost prodat váš stávající vůz nebo jej vyměnit. Pokud byste chtěli více informací o prodeji nebo obchodování s vaším vozem, kontaktujte prosím jednoho z našich klasických vozů experti. Samozřejmě můžete také navštívit náš showroom a probrat možnosti.

Prodat nebo vyměnit BMW řady M?

Údržba na BMW M-série

Každé auto samozřejmě potřebuje údržbu a občas se může stát, že je potřeba něco opravit. Nejinak je tomu u BMW řady M. Protože rádi udržujete svou řadu M ve špičkovém stavu, je důležitá dobrá garáž. Údržbu vám může poskytnout jakákoliv autoservis, ale někdy potřebujete jen tu extra specializaci, pak se můžete rozhodnout vzít své BMW řady M do klasické autodílny, kde se zaměří na 1 značku nebo typ vozu. Mechanici často pracují se stejnými vozy, a proto se specializují na údržbu nebo opravy těchto konkrétních modelů.

ER Classics má pro vás to pravé BMW řady M!

Klikněte zde pro naše zásoby

Jaké jsou výhody nákupu BMW M-série od ER Classics?

- Široká nabídka BMW M-série na prodej
- Všechny vozy byly důkladně zkontrolovány naší vlastní dílnou
- Vlastní dílna s 20 mechaniky
- Registrace a kontroly
- Celosvětová doprava ke dveřím
- Vysoká kvalita a servis
- Opce na výměnu
- Zákazníci nás hodnotí známkou 8.9 

Evropský online prodejce klasických vozů číslo 1

Pokud hledáte krásné nové BMW řady M, pomůže vám jeden z našich vlastních odborníků. ERclassics se specializuje na nákup a prodej klasických vozů od roku 2008 a může se právem nazývat evropským online prodejcem klasických vozů číslo 1.