27. dubna (Kings Day) SHOWROOM ZAVŘENO
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa je 12válcový sportovní vůz se středním motorem. Výroba byla zahájena v roce 1984 jako nástupce Ferrari Berlinetta Boxer. Původně se vyráběl v letech 1984 až 1991, se dvěma verzemi modelu po ukončení výroby Testarossa a uvedení Ferrari 512 TR a Ferrari F512 M, vyráběných v letech 1992 až 1996. Bylo vyrobeno téměř 10,000 512 testarossů (512 TR a F512 Ms), což z něj dělá jeden z nejvyráběnějších modelů Ferrari v historii, a to i přes jeho vysokou cenu a exotický design. Ferrari F220,000 M se v roce 1995 prodalo za 2 1984 USD. Testarossa je 5-dveřové kupé, představené na pařížském autosalonu v roce 1992. Všechny verze Testarossa měly vzadu namontovanou 512stupňovou manuální převodovku. Uspořádání s motorem vzadu a pohonem zadních kol udržuje těžiště ve středu vozu. Původní Testarossa byla přepracována v roce 512 a vydána jako Ferrari 1994 TR. F512 M byl představen na pařížském autosalonu v roce 12. F50 M byl posledním 1996válcovým vozem Ferrari se středním motorem, kromě Ferrari F550, Ferrari Enzo a Laferrari, s posledním boxerovým motorem Ferrari. Ferrari Testarossa bylo v roce 1950 nahrazeno kupé 1960 Maranello s motorem vpředu. Testarossa by se neměla zaměňovat s Ferrari TR „Testa Rossa“ z konce XNUMX. a počátku XNUMX. let, což byly sportovní vozy GT.

Název Testarossa („červená hlava“ v italštině) pochází z červeně natřených krytů vaček na motoru Flat-12. Testarossa může vystopovat své kořeny až k chybám 512i BB v roce 1981. Problémy, které bylo třeba vyřešit, byly přehřívající se motorový prostor a nedostatek zavazadlového prostoru. K překonání těchto problémů musela být Testarossa větší než její předchůdce Berlinetta Boxer. Testarossa měla dva chladiče vzadu s motorem místo jednoho chladiče vpředu. Dalším unikátním doplňkem nového designu bylo vysoko umístěné zpětné zrcátko na straně řidiče a v roce 1987 dostala zpětné zrcátko i strana spolujezdce. Testarossa měla stejně jako její předchůdce dvojité lichoběžníkové zavěšení vpředu i vzadu. Když byl Testarossa představen v roce 1985, měl jednošroubová hořčíková kola využívající systém Michelin TRX. V roce 1986 měla kola stejný design, ale jiný průměr; 410 mm, s šířkou 200 mm vpředu a 250 mm vzadu. Zavěšení modelu 1988.5 bylo přepracováno a kola byla opět změněna z nastavení s jedním šroubem na standardní nastavení Ferrari s pěti šrouby. Ferrari Testarossa Spider je jedinou oficiální kabrioletovou variantou Testarossy. Auto bylo vyrobeno pro Gianniho Agnelliho, tehdejšího šéfa Fiatu, jako dárek. Testarossa Spider měla stříbrný exteriér, interiér v bílé magnoliiové kůži s tmavě modrým pruhem nad matně černými prahy dveří a bílou střechu, kterou bylo možné ručně sundat a složit. Vozidlo bylo dodáno Agnelli v roce 1986. Mnoho zákazníků žádalo o vlastní Testarossu Spider, ale Ferrari žádného z nich odmítlo. Oficiální Spider se mechanicky nelišil od běžných Testarossů dostupných na evropském trhu.

Přestože byl Testarossa úspěšný na silnici, na trati se neobjevil. Jako špička Ferrari v 1980. letech se vůz objevil v mnoha popkulturních vystoupeních, zejména v arkádové hře OutRun a ve 3. sezóně Miami Vice.

Kupte si Ferrari Testarossa v E&R Classics

Nalezení Ferrari, které je pro vás to pravé, je prioritou číslo jedna. Hledání vašeho vysněného vozu často začíná online. Společnost ERClassics udělala vše, co mohla, aby vám poskytla představu o vozech, takže každé auto na našem vlastním webu je opatřeno fotoreportáží, 360° obrázky, videem a informacemi o autě. Prohlédli byste si auto raději fyzicky? Pak můžete navštívit náš showroom ve Waalwijku v Nizozemsku. Otevírací dobu najdete na našem webu.

Koupit a Ferrari Testarossa

Vysoce kvalitní Ferrari Testarossa na E&R Classics

Všechna námi nabízená auta, včetně Ferrari Testarossa, jsou kontrolována podle seznamu se 125 body. Toto posouzení provádí jeden z našich vlastních mechaniků. Dodávka vozů v perfektním stavu je pro ERClassics velmi důležitá. Námi nabízené vozy jsou tedy kvalitní. Pokud byste chtěli více informací o údržbě Ferrar 308 nebo vás zajímá, co dělají mechanici v dílnách, klikněte zde

Vyměňte nebo prodejte své Ferrari Testarossa

V ER Classics si samozřejmě můžete koupit Ferrari Testarossa, ale nabízíme také možnost prodat váš stávající vůz nebo jej vyměnit. Pokud byste chtěli více informací o prodeji nebo obchodování s vaším vozem, kontaktujte některého z našich odborníků. Samozřejmě můžete také navštívit náš showroom a probrat možnosti.

Prodat nebo vyměnit a Ferrari Testarossa?

Údržba na Ferrari Testarossa

Každé auto samozřejmě potřebuje údržbu a občas se může stát, že je potřeba něco opravit. Nejinak je tomu u Ferrari Testarossa. Protože rádi udržujete své ferrari ve špičkovém stavu, je důležitá dobrá garáž. Údržbu vám může poskytnout jakákoliv autoservis, ale někdy potřebujete jen trochu specializace navíc, pak se můžete rozhodnout vzít své auto do dílny, kde se zaměří na 1 značku nebo typ vozu. Mechanici často pracují se stejnými vozy, a proto se specializují na údržbu nebo opravy těchto konkrétních vozů.

ER Classics má pro vás to pravé Ferrari Testarossa!

Klikněte zde pro naše zásoby

Jaké jsou výhody nákupu Ferrari Testarossa od ER Classics?

- Široká škála vozů Ferrari na prodej
- Všechny vozy byly důkladně zkontrolovány naší vlastní dílnou
- Vlastní dílna s 20 mechaniky
- Registrace a kontroly
- Celosvětová doprava ke dveřím
- Vysoká kvalita a servis
- Opce na výměnu
- Zákazníci nás hodnotí známkou 8.9 

Evropský online prodejce klasických vozů číslo 1

Pokud hledáte krásné Ferrari Testarossa , pomůže vám jeden z našich vlastních odborníků. ERclassics se specializuje na nákup a prodej s od roku 2008 a může se právem nazývat evropským online prodejcem klasických vozů číslo 1.