27. dubna (Kings Day) SHOWROOM ZAVŘENO
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Jaguar Řada E-Type I

Řada I byla představena v březnu 1961, původně pouze pro export. Uvedení na domácí trh přišlo o čtyři měsíce později v červenci 1961. Vozy tehdy používaly trojitý SU karburátorový šestiválec 3.8 litru Jaguar Motor XK6 z XK150S. Dříve vyrobené vozy používaly vnější západky kapoty a měly rovnou podlahu. Tyto vozy jsou vzácné a cenné. Pak 1963 Jaguar Podlahy E-Type byly změněny, aby poskytly více místa pro nohy, a dvojité západky kapoty se přesunuly dovnitř vozu. Motor o objemu 3.8 litru byl v říjnu 4.2 zvýšen na 1964 litru.

Jaguar byl jedním z prvních výrobců automobilů, kteří standardně vybavovali vozy kotoučovými brzdami (XK150 v roce 1958). Sérii 1 poznáte podle prosklených předních světlometů (do roku 1967), malých otvorů „ústa“ vpředu, signálních a koncových světel nad nárazníky a koncovek výfuku pod poznávací značkou vzadu.

3.8 litru Jaguar Vozy E-Type z roku 1965 s kůží obšitými sedadly, středovou přístrojovou deskou a konzolou obšitou hliníkem a čtyřstupňovou manuální převodovkou Moss. Vozy o objemu 4.2 litru mají pohodlnější sedadla, vylepšené brzdy a elektrické systémy a plně synchronizovanou čtyřstupňovou manuální převodovku. Zahrnuty byly volitelné doplňky, jako jsou chromovaná drátěná kola a odnímatelná pevná střecha pro OTS.

Verze 2+2 kupé byla přidána v roce 1966 Jaguar E-Typ. 2+2 nabízelo možnost automatické převodovky. Roadster zůstal striktní dvoumístný.

Méně známé je, že na samém konci výroby 1. série a před přechodnou „sérií 1“ se vyráběl velmi malý počet vozů 1. série s otevřenými světlomety.

Modelové řady I roky:

Jaguar E-Type 1961
Jaguar E-Type 1962
Jaguar E-Type 1963
Jaguar E-Type 1964
Jaguar E-Type 1965
Jaguar E-Type 1966
Jaguar E-Type 1967
Jaguar E-Type 1968

Po Jaguar E-Type Series 1 existovala přechodná řada vozů postavená v letech 1967-1968, neoficiálně pojmenovaná „Series 1 ½“, podobná vozům Series 1. V důsledku amerického tlaku byly zavedeny novinky jako otevřené světlomety a různé spínače. Některé vozy řady 1 ½ mají také dva ventilátory a sklopná opěradla. Funkce série 2 byly postupně zaváděny v sérii 1.

Otevřený 3.8litrový vůz, vlastně první sériový vůz, byl testován britským časopisem The Motor v roce 1961 a měl maximální rychlost 149.1 mph a dokázal zrychlit z 0 na 60 mph (0 až 97 km/h) za 7.1 sekundy. Byla zaznamenána spotřeba paliva 21.3 mil na imperiální galon. Testovací vůz stojí 2,097 XNUMX liber včetně daní.

Vozy, které dal k dispozici Jaguar na testovací jízdu v populárních automobilových časopisech té doby, jako byl Motor, Autocar a Autosport, byly speciálně připraveny na mimořádně dobré výkony. Jaguar Kupé typu E Reg. č. 9600 HP a E-type Convertible Reg 77 RW, byly na testovací jízdě obuté do závodních pneumatik Dunlop. Maximální bezpečný limit otáček pro standardní 6válcové 3.8litrové motory typu E je 5500 ot./min. Pozdější 4.2litrové jednotky měly na otáčkoměru červenou značku pouhých 5,000 ot./min. Maximální bezpečná rychlost je tedy 127 mph a 137 mph na hranici 5,500 6000 otáček za minutu. Oba testovací vozy dosáhly nebo překročily 1961 otáček za minutu na nejvyšší rychlostní stupeň při testovací jízdě v roce XNUMX.

Nákup klasiky Jaguar Řada E-Type I

Hledání a Jaguar Řada E-Type I, která je pro vás to pravé, je prioritou číslo jedna. Hledání vašeho vysněného vozu často začíná online. Společnost ERClassics udělala vše, co mohla, aby vám poskytla představu o vozech, takže každé auto na našem vlastním webu je opatřeno fotoreportáží, 360° obrázky, videem a informacemi o autě. Prohlédli byste si auto raději fyzicky? Pak můžete navštívit náš showroom ve Waalwijku v Nizozemsku. Otevírací dobu najdete na našem webu.

Kupte si klasiku Jaguar Řada E-Type I

Vysoká kvalita Jaguar Klasické vozy E-Type Series I na E&R Classics

Všechny námi nabízené klasické vozy, včetně Jaguar E-Type Series I, jsou porovnány se seznamem se 125 body. Toto posouzení provádí jeden z našich vlastních techniků. Dodávka klasických vozů, které jsou v perfektním stavu, je pro ERClassics velmi důležitá. Námi nabízené klasické vozy jsou tedy vysoce kvalitní. Pokud byste chtěli více informací o údržbě klasického vozu nebo vás zajímá, co dělají mechanici v klasických autodílnách, klikněte zde.

Vyměňte nebo prodejte své Jaguar Řada E-Type I

U ER Classics si samozřejmě můžete koupit a Jaguar, ale nabízíme také možnost prodat váš současný klasický vůz nebo jej vyměnit. Pokud byste chtěli více informací o prodeji nebo obchodování s vaším klasickým vozem, kontaktujte prosím některého z našich odborníků na klasické vozy. Samozřejmě můžete také navštívit náš showroom a probrat možnosti.

Prodat nebo vyměnit klasiku Jaguar Řada E-Type I?

Údržba klasického vozu

Každé auto samozřejmě potřebuje údržbu a občas se může stát, že je potřeba něco opravit. U klasického vozu tomu není jinak. Protože rádi udržujete svůj klasický vůz ve špičkovém stavu, je důležitá dobrá garáž. Údržbu vám může poskytnout jakákoliv autoservis, ale někdy potřebujete jen trochu specializace navíc, pak se můžete rozhodnout vzít své klasické auto do klasické autodílny, kde se zaměří na 1 značku nebo typ klasického vozu. Mechanici často pracují se stejnými klasickými vozy, a proto se specializují na údržbu nebo opravy na konkrétním vozidle

ER Classics má tu správnou klasiku Jaguar E-Type série 1 pro vás!

Klikněte zde pro naše zásoby

Jaké jsou výhody nákupu a Jaguar E-Type série 1 klasika od ER Classics?

- Široký rozsah Jaguar klasika na prodej
- Všechny klasické vozy byly důkladně zkontrolovány naší vlastní dílnou
- Vlastní dílna s 20 mechaniky
- Registrace a kontroly
- Celosvětová doprava ke dveřím
- Vysoká kvalita a servis
- Opce na výměnu
- Zákazníci nás hodnotí známkou 8.9 

Evropský online prodejce klasických vozů číslo 1

Pokud hledáte krásné nové Jaguar E-Type řady 1 vám bude pomáhat jeden z našich vlastních odborníků na klasická auta. ERclassics se specializuje na nákup a prodej klasických vozů od roku 2008 a může se právem nazývat evropským online prodejcem klasických vozů číslo 1.