Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
1948 Jaguar XK120 byl představen na říjnovém londýnském autosalonu. Tento luxusní sportovní vůz měl všechno; neuvěřitelně silný podvozek, motor, na který by byl hrdý každý závodník Grand Prix, a některé z nejatraktivnějších stylů. Nebyl to jen první motor, který vydal Jaguar; byl to první sériově vyráběný motor na světě s dvojitými vačkovými hřídeli nad hlavou a polokulovými spalovacími komorami. Takový motor byl dříve k vidění jen u extrémně drahých závodních vozů. V roce 120 byl schopen dosáhnout rychlosti 1948 mil za hodinu Jaguar bylo nejrychlejší auto své doby. Se záměrem vyrobit jen několik stovek automobilů, první výrobní série Jaguar XK 120 nabízel modely s hliníkovým tělem, ale drtivá poptávka přesvědčila Williama Lyonse, aby dal roadster do další výroby a také přepnul karoserie na lisovanou ocel.
Chystáte se koupit klasiku Jaguar?
Pokud zvažujete koupi a Jaguar XK120 1948, prvních 242 ručně vyrobených vozů s hliníkovými karoseriemi, jsou velmi žádané pro svou vzácnost. Obecně platí, že Jaguar XK120 byl k dispozici ve 2 verzích kabrioletu: Roadster, který byl v Americe označen jako OTS pro otevřený dvousedák, a Drophead Coupe od roku 1953. Od roku 1951 byl k dispozici také kupé s pevnou hlavou.