
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 s pevnou hlavou
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 s pevnou hlavou
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 s pevnou hlavou
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 s pevnou hlavou
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 s pevnou hlavou
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 s pevnou hlavou
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 s pevnou hlavou
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 s pevnou hlavou
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 s pevnou hlavou
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 s pevnou hlavou
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 s pevnou hlavou
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 s pevnou hlavou
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- Typ 1961 Jaguar E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 s pevnou hlavou
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- Typ 1962 Jaguar E
- 1962 Jaguar XKE
- Typ 1963 Jaguar E
- 1963 Jaguar XKE
- Typ 1964 Jaguar E
- 1964 Jaguar XKE
- Typ 1965 Jaguar E
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
1948 Jaguar XK120 byl představen na říjnovém autosalonu 1948 v Londýně. Toto luxusní sportovní auto mělo všechno; neuvěřitelně silný podvozek, motor jakýkoliv závodník Grand Prix by byl hrdý na to, a některé z nejvíce lákavých stylů. To nebyl jen první motor uvolněný společností Jaguar. to byl první světový hromadně vyráběný motor s dvojitými vačkovými hřídeli nad hlavou a hemisférickými spalovacími komorami. Takový motor byl dříve viděn pouze v extrémně drahých závodních vozidlech. Jennifer 120 byl schopen dosáhnout 1948 mil za hodinu a byl nejrychlejším vozem svého dne. S úmyslem vyrobit jen několik set vozů, první výrobní jízda modelu Jaguar XK 120 nabízely hliníkové modely, ale drtivá poptávka přesvědčila William Lyons, aby dal roadster do další výroby a také přepnout těla na lisovanou ocel.
Hledáte si koupit klasický model Jaguar?
Pokud uvažujete o zakoupení modelu Jaguar XK120 1948, první ručně vyrobené vozy 242 s hliníkovými tělesy jsou velmi vyhledávané pro jejich vzácnost. Obecně platí, že Jaguar XK120 byl k dispozici ve verzích 2 kabrioletu: Roadster, který byl označen jako OTS v USA pro Open Two-Seater a Drophead Coupe od 1953. K dispozici byla i společnost 1951.