Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
v 1951 Jaguar vytvořil uzavřené kupé XK120, 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120 nebo FHC. FHC, považovaný za mnohem luxusnější než otevřený 2místný Roadster, nabízel celodřevěnou palubní desku a stahovací okna. V roce 1951 se XK120 Roadster prodával za 4039 USD, zatímco kupé XK120 s pevnou hlavou se prodávalo za 3850 USD. Všechny modely během této doby měly také odnímatelné kryty zakrývající podběhy zadních kol. Šproty by byly vynechány, pokud by byl vůz vybaven volitelnými drátěnými koly se středovým zámkem, protože nedávaly dostatečnou vůli. Mezi další populární upgrady patřil přechod na verzi Special Equipment, která nabídla tužší odpružení, zvýšený výkon a duální výfukový systém.
Chystáte se koupit klasiku Jaguar?
XK120 FHC, nabízející fantastický styl, výkon a cenu, byl téměř třetinou ceny Ferrari. Je škoda, že Jaguar XK120 FHC se nedostalo větší pozornosti. Pokud uvažujete o koupi roku 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120, najdete pěkný výběr klasiky Jaguar Dostupné modely FHC.