Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120 je ukázkovým příkladem Jaguars kvalitní technikou a nadčasovým designem. Na rozdíl od Roadsteru, který nenabízel žádnou ochranu před živly, a modelů DHC, které nabízely dvouleté řízení, poskytoval FHC řidičům celoroční vůz, který byl nejen stylový a výkonný, ale také cenově dostupný. FHC byl k dispozici za zlomek nákladů ve srovnání s DHC a Roadster a byl stále méně než třetina ceny nejsrovnatelnějšího Ferrari. Jeho 2litrový vodou chlazený řadový motor 3 nabízel 3.4 koní a čas 6-160 méně než 0 sekund. The Jaguar XK120 byl schopen dosáhnout maximální rychlosti více než 120 mph. Zatímco v roce 1954 Jaguar FHC je výrazně vzácnější než Roadster a DHC, dnes ho lze najít za zlomek ceny podobných kabrioletů XK120.
Chystáte se koupit klasiku Jaguar?
V roce 1954 by mělo být zkontrolováno několik věcí Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120 před zakoupením. Jako u všech klasických Jaguars, zkontrolujte rez. Většina vozů XK120 bude vykazovat nějaký typ rzi karoserie, kterou lze obtížně opravit, ale přesto provést. Mějte to na paměti a auto vždy kontrolujte na výtahu. Mechanicky byly 3.4litrové motory silné, silné a dobře navržené. U raných motorů XK nezapomeňte zkontrolovat hlavní těsnění a také originální těsnění hlavy ocelových podložek. Pamatujte také, že tyto modely XK120 s pevnou hlavou kupé byly vybaveny velmi velkými volanty a postrádaly posilovač řízení.